Co linie lotnicze oferują pasażerom, jeśli ich lot został odwołany w związku z rosnącą pandemią #koronawirusa SARS-CoV-2? Sprawdź ⤵️

✈️ #WizzAir

Pasażerowie mogą skorzystać z 3 możliwości rekompensaty ⬇️
 zmiana terminu planowanego lotu na pierwszy dostępny termin na tej samej lub podobnej trasie. Ta opcja jest dostępna pod warunkiem, że na wybranej trasie nie ma ograniczeń podróży.
 przelew 120% ceny biletu na oficjalne konto pasażera Wizz Air. Środki będą dostępne przez 24 miesiące.
 zwrot pieniędzy – przy wybraniu tej możliwości przewoźnik informuje, że czas realizacji zwrotu może się wydłużyć.
 Więcej informacji (niestety, obecnie tylko w języku angielskim) na stronie przewoźnika 👉 bit.ly/395xZ1K

✈️ #Ryanair

Pasażerom, których pierwotny lot miał odbyć się w marcu lub kwietniu, linia lotnicza proponuje ⬇️
 bezpłatną zmianę terminu oraz kierunku rejsu
 jeśli pasażer zdecyduje się na zmianę kierunku lotu, a cena biletu na tej trasie będzie droższa, będzie musiał dopłacić różnicę w cenie.
 nie można zmienić daty odwołanego lotu na kwietniową
 możliwość zmiany terminu i kierunku lotu lub zwrotu pieniędzy za bilet dotyczy tylko tych pasażerów, których połączenia zostały odwołane.
ℹ️ Więcej informacji na stronie przewoźnika 👉bit.ly/392V05c

✈️ #LOT

Pasażerowie polskiego przewoźnika, którzy posiadają bilety na rejsy odwołane z powodu wstrzymanego ruchu lotniczego, mogą ⬇️
 bezpłatnie zmienić termin lotu na podróże w terminie od 28 marca do 19 kwietnia w miarę dostępności miejsc.
 jeśli pasażerowie chcą zmienić termin swojej podróży od 20 kwietnia do 31 maja lub 17 października do 30 grudnia, mogą to zrobić w ramach dostępności klasy rezerwacyjnej.
 zmiana musi być dokonana przed terminem rozpoczęcia podróży.
 poprosić o zwrot w postaci vouchera do wykorzystania na zakup nowego biletu poprzez Contact Center lub w kasach na lotnisku.
 uzyskać całkowity zwrot środków za zakup biletów. Przewoźnik deklaruje, że w przypadku podróży nierozpoczętej zwracana jest cała wartość biletu, natomiast zwrot z biletu częściowo wykorzystanego nastąpi w pełnej kwocie za nieprzebyte odcinki podróży.
ℹ️ Więcej informacji na stronie przewoźnika 👉bit.ly/3dbyNVK

❗️ Rozumiemy frustrację pasażerów, jednak wszystkie pytania dotyczące lotu, należy kierować bezpośrednio do przewoźników. Jako lotnisko, nie możemy dokonać zmiany daty lotu czy zwrócić kosztów biletu – w tej kwestii pasażer musi zwrócić się bezpośrednio do linii lotniczej.

Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Reginalnego