Ważne informacje dla pasażerów

❗️ Ważne informacje dla pasażerów ❗️

⚠️ Z uwagi na trwającą pandemię #koronawirusa SARS-CoV-2 oraz stan epidemii w Polsce, Rządu RP zdecydował o przedłużeniu zakazu wykonywania pasażerskich lotów międzynarodowych do 16 czerwca br. i krajowych do 31 maja br. włącznie. Okres zawieszenia lotów może zostać wydłużony.

⚠️ Oznacza to, że w tym czasie wszystkie rejsy pasażerskie z/do lotniska Olsztyn-Mazury będą #odwołane.

⚠️ Zakaz nie obejmuje lotów repatriacyjnych, m.in. w ramach akcji #LOTdoDomu.

⚠️ W trosce o bezpieczeństwo pracowników portu w okresie od 15 marca do odwołania, terminal pasażerski w Szymanach będzie #zamknięty dla osób niebędących pracownikami lotniska, dlatego też prosimy o #nie przyjeżdżanie na lotnisko.

⚠️ Informacja dla osób, chcących odebrać auto z lotniskowego parkingu. Płatność za opłatę parkingową możliwa jest w parkomatach zlokalizowanych przed terminalem. #Uwaga! Płatność tylko w bilonie. W celu uzyskania faktury VAT prosimy o kontakt telefoniczny z Informacją Lotniskową.

ℹ️ Informacja Lotniskowa będzie dostępna #wyłącznie telefonicznie w godzinach od 9:00 do 17:00, pod numerem telefonu +48 89 544 34 34

ℹ️ Jeśli planowaliście zagraniczną podróż lotniczą z/do Polski z Wizz Air lub Ryanair, albo podróż z LOT Polish Airlines w nadchodzących dniach, prosimy o uważne monitorowanie komunikatów przewoźników oraz sprawdzanie wiadomości e-mail.

ℹ️ Jeśli na stronie przewoźnika lot z/do lotniska Olsztyn-Mazury w okresie stanu zagrożenia epidemicznego widnieje dalej jako dostępny, lub dostajecie wiadomości aby odprawić się on-line oznacza to, że linia lotnicza nie zaktualizowała jeszcze danych w systemie rezerwacyjnym.

ℹ️ Aby sprawdzić możliwości jakie linia lotnicza oferuje w zakresie możliwości zmiany daty lotu lub zwrotu kosztów podróży, prosimy o logowanie się do panelu pasażera na stronach internetowych przewoźników, aby znaleźć aktualne informacje dotyczące rezerwacji.

ℹ️ Rozumiemy frustrację pasażerów, jednak wszystkie pytania dotyczące lotu, należy kierować bezpośrednio do przewoźników. Jako lotnisko, nie możemy dokonać zmiany daty lotu czy zwrócić kosztów biletu – w tej kwestii pasażer musi zwrócić się bezpośrednio do linii lotniczej.

ℹ️ Postaramy się przekazywać najważniejsze informacje na bieżąco. Prosimy o śledzenie komunikatów na stronie www.mazuryairport.pl/aktualnosci/ oraz naszych mediach społecznościowych.

ℹ️ Więcej informacji oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania 👉 https://www.gov.pl/…/k…/zamykamy-granice-przed-koronawirusem

⚠️ Apelujemy o zachowanie najwyższych środków ostrożności, zgodnie z zaleceniami Główny Inspektorat Sanitarny ⤵️
 jeśli możesz, #zostańwdomu
często i dokładnie myj ręce, używając wody i mydła lub płynów/żeli antybakteryjnych na bazie alkoholu
 zakrywaj usta i nos zgiętym łokciem lub jednorazową chusteczką podczas kaszlu i kichania
 unikaj dotykania oczu, nosa i ust
zachowaj bezpieczną odległość 2 metrów między sobą a innymi osobami, szczególnie tymi, które kaszlą, kichają i mają gorączkę

☎️ Całodobowa Infolinia NFZ dot. koronawirusa SARS-CoV-2 👉 800 190 590

ℹ️ Aktualne informacje GIS dla podróżujących 👉 https://gis.gov.pl

ℹ️ Czym jest koronawirus? 👉 https://www.gov.pl/…/zdr…/co-musisz-wiedziec-o-koronawirusie

Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Reginalnego